Ihr Contentmaximus Shop

Vila Kleid Kleid Content
49,00 €
Angebot
31,85 € *
ggf. zzgl. Versand

Vila Kleid Kleid Content Rose In Damengrößen erhältlich. EU S / M. Jetzt Kleid Content von Vila auf Spartoo.de versandkostenfrei bestellen!

Anbieter: Spartoo.de
Stand: 19.06.2017
Zum Angebot
Löffler, Miriam: Think Content!
29,90 € *
ggf. zzgl. Versand

Think Content!Content-Strategie, Content-Marketing, Texten fuers WebTaschenbuchvon Miriam LoefflerEAN: 9783836220064Einband: Kartoniert / BroschiertSprache: DeutschSeiten: 627Masse: 232 x 174 x 40 mmAutor: Miriam LoefflerGeneral, Internet, COMPUTERS, E-Ventur

Anbieter: RAKUTEN: Ihr Mark...
Stand: 15.06.2017
Zum Angebot
Content Production Technologies
166,00 € *
ggf. zzgl. Versand

We are currently in a digital content era. With the increase in circulation of multimedia content globally via the internet it has lead to the need for reuse of content stored in archives; the utilisation of newly stored materials; partially finished broadcasting programmes and finished content. This book proposes to show solutions to these numerous content issues. It will discuss large scale archives for significant content and a retrieval method for large scale archives and remote editing. The book will also examine the protection of intellectual property rights, which is one of the most important issues facing content owners. * Examines the design and implementation of a practical digital content production system * Proposes to show solutions to various content issues * Covers various retrieval methods for large-scale archives using MPEG-1 streaming technology and remote editing using an original time code * Discusses large-scale video archive systems which will enable high speed retrieval and edit functions for large amounts of video data with multi-purpose applications A resource that all broadcast engineers, systems integrators and engineers for equipment manufacturers will find invaluable. The thorough approach to this topic ensures that this title will become the standard reference for R&D specialists in content production and digital archiving.

Anbieter: Bol.de
Stand: 24.06.2017
Zum Angebot
Content Management mit Plone
9,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Wie bei allen Open-Source-Projekten ist auch bei dem Content-Management-System ´´Plone´´ die Einstiegshürde hoch, denn die Struktur von ´´Plone´´ ist sehr komplex. Mit diesem Buch überspringen Leser diese Einstiegshürde anhand praktischer Problemstellungen. Programmierer, Designer, Content-Manager und System-Administratoren erfahren alles, was sie für ihr Spezialgebiet wissen müssen. So breit gefächert wie möglich und so tief wie nötig. Außerdem beschreibt dieses Buch die Schnittstellen zwischen den Akteuren: Wann muss der Designer mit dem Programmierer reden? Wie versteht ein Programmierer, was der Content-Manager braucht?

Anbieter: Bol.de
Stand: 07.05.2017
Zum Angebot
Enterprise Content Management
12,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Studienarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich Informatik - Wirtschaftsinformatik, Note: 1,3, Hochschule Pforzheim, Veranstaltung: Groupware, 32 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Noch vor kurzer Zeit war es CRM (Customer Relationship Management), ERP (Enterprise Resource Planning) oder EAI (Enterprise Application Integration). Heute ist ECM (Enterprise Content Management) eines der Schlagworte in der IT-Branche. In der Liste der meist benutzten IT-Begriffe dürfte ECM dieses Jahr an der Spitze stehen. Viele Anbieter klassischer Dokumenten Management Systeme integrieren diesen neuen Trendbegriff in ihr Marketingvokabular und versuchen damit die Aufmerksamkeit auf einen vielleicht gar nicht notwendigen Bedarf an neuer Software zu lenken. Doch was steckt hinter Enterprise Content Management? Ist ECM ein neues Produkt oder nur eine neue Bezeichnung für schon längst existierende Produkte? Woher kommt der Begriff ECM, welche Komponenten umfasst diese neue Enterprise Content Management Lösung und wie arbeiten diese zusammen? Macht es überhaupt Sinn, einzelne Komponenten zu einer einheitlichen Lösung zusammenzufassen um dann eine wunderbar integrierte, jedoch auch sehr teure Gesamtlösung zu bekommen? Dies soll anhand praktischer Beispiele aufgezeigt werden. Es werden verschiedene Szenarien dargestellt und nach Nutzenpotentialen einer einheitlichen Enterprise Content Management Lösung gesucht. Wo ergeben sich beispielsweise Synergien bei einer Zusammenführung von klassischem Dokumentenmanagement und neuem Web Content Management?

Anbieter: Bol.de
Stand: 07.05.2017
Zum Angebot
Rapid-Content-Integration
49,90 € *
ggf. zzgl. Versand

Rapid-Content-IntegrationUntertitel: Ein Ansatz zur schnellen Integration von Inhalten in Content-Management-SystemeEinbandart: TaschenbuchFormat: 213x154x20 mmISBN-13: 9783868340082ISBN-10: 3868340084Verlag: W3L GmbhAuthor: Kai Schmitz-Hofbauer Veroeffent

Anbieter: RAKUTEN: Ihr Mark...
Stand: 24.06.2017
Zum Angebot
Multimedia Content Analysis
117,69 € *
ggf. zzgl. Versand

Multimedia Content Analysis: Theory and Applications covers the latest in multimedia content analysis and applications based on such analysis. As research has progressed, it has become clear that this field has to appeal to other disciplines such as psycho-physics, media production, etc. This book consists of invited chapters that cover the entire range of the field. Some of the topics covered include low-level audio-visual analysis based retrieval and indexing techniques, the TRECVID effort, video browsing interfaces, content creation and content analysis, and multimedia analysis-based applications, among others. The chapters are written by leading researchers in the multimedia field.

Anbieter: Bol.de
Stand: 23.06.2017
Zum Angebot
User Generated Content
79,99 € *
ggf. zzgl. Versand

Das Web 2.0 hat zu einem Wandel des Nutzerverhaltens in Internet geführt: Immer mehr Nutzer gehen vom passiven Konsum über zu einem interaktiven Nutzungsverhalten. Bei einem Großteil der produzierten Beiträge greifen sie dabei auf fremde, zumeist urheberrechtlich geschützte Inhalte zurück. Vor diesem Hintergrund geht der Autor der Frage nach, inwieweit diese unautorisierte Verwendung fremder Werke und Leistungen urheberrechtlich zulässig ist und in welchem Umfang dieses Phänomen zukünftig vom Gesetzgeber privilegiert werden sollte.

Anbieter: Bol.de
Stand: 07.05.2017
Zum Angebot
Nome Footwear Damenstiefel CONTENTE
129,00 €
Angebot
90,30 € *
ggf. zzgl. Versand

Nome Footwear Damenstiefel CONTENTE schwarz In Damengrößen erhältlich. 40. Jetzt CONTENTE von Nome Footwear auf Spartoo.de versandkostenfrei bestellen!

Anbieter: Spartoo.de
Stand: 19.06.2017
Zum Angebot
Branded Content
32,30 € *
ggf. zzgl. Versand

Please note that the content of this book primarily consists of articles available from Wikipedia or other free sources online. Advertainment is a relatively new form of advertising medium that blurs conventional distinctions between what constitutes advertising and what constitutes entertainment. Branded content is essentially a fusion of the two into one product intended to be distributed as entertainment content, albeit with a highly branded quality. Advertainment, unlike conventional forms of entertainment content, is generally funded entirely by a brand or corporation rather than, for example, a Movie studio or a group of producers. However, it can be argued that this is just a new name for the same type of marketing that was pioneered by soap manufacturers in the early days of radio and television with the soap opera.

Anbieter: Bol.de
Stand: 01.06.2017
Zum Angebot
Content Computing
107,00 € *
ggf. zzgl. Versand

Welcome to the Advanced Workshop on Content Computing 2004. The focus of this workshop was Content Computing . It emphasized research areas that facilitate e?cient, appropriate dissemination of content to users with the nec- saryaccessrights. Weusetheword content insteadof information or data because we want to cover not only raw data but also presentation quality. The fast growth of the Internet has already made it the key infrastructure for informationdissemination,education,business andentertainment. While the client-server model has been the most widely adopted paradigm for the WWW, thedesiretoprovidemorevalue-addedservicesinthedeliverylayerhasledtothe concept of an active network, where content-driven, intelligent computation will be performed to provide quality-of-service for content presentation and best-?t client demand. These value-added services typically aim to enhance information security, provide pervasive Internet access, and improve application robustness, system/networkperformance,knowledgeextraction,etc. Theyarerealizedby- corporatingsophisticatedmechanisms atthe deliverylayer,which is transparent to the content providers and Web surfers. Consequently, the notion of Content Computing has emerged. Content computing is a new paradigm for coordin- ing distributed systems and intelligent networks, based on a peer-to-peer model and with value-added processing of the application-speci?c contents at the - livery layer. This paradigm is especially useful to pervasive lightweight client devices such as mobile and portable end-user terminals with a wide variation of hardware/software con?gurations. This year, the workshop was held in Zhenjiang, Jiangsu, China. We received 194 high-quality papers from 11 regions, namely PR China, Korea, Singapore, Japan, United States, Canada, Australia, Germany, Taiwan, Italy, and Hong Kong. Totally, 62 papers were accepted and presented in the workshop.

Anbieter: buch.de
Stand: 07.05.2017
Zum Angebot
Content Rules
16,50 € *
ggf. zzgl. Versand

The guide to creating engaging web content and building a loyal following, revised and updated Blogs, YouTube, Facebook, Twitter, Google+, and other platforms are giving everyone a ´´voice,´´ including organizations and their customers. So how do you create the stories, videos, and blog posts that cultivate fans, arouse passion for your products or services, and ignite your business? Content Rules equips you for online success as a one-stop source on the art and science of developing content that people care about. This coverage is interwoven with case studies of companies successfully spreading their ideas online--and using them to establish credibility and build a loyal customer base. * Find an authentic ´´voice´´ and craft bold content that will resonate with prospects and buyers and encourage them to share it with others * Leverage social media and social tools to get your content and ideas distributed as widely as possible * Understand why you are generating content--getting to the meat of your message in practical, commonsense language, and defining the goals of your content strategy * Write in a way that powerfully communicates your service, product, or message across various Web mediums Boost your online presence and engage with customers and prospects like never before with Content Rules.

Anbieter: Bol.de
Stand: 24.06.2017
Zum Angebot

Stöbern Sie durch unser Sortiment


Alle Angebote

Eine Auswahl unserer Shops

Häufig gesucht